.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند اسفند 94خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

 


این هتل هتلی پنج ستاره است.و برای مسافرین تور هند تعطیلات اسفند 94 شامل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاه ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی و لباسشویی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، سرویس ایاب و ذهاب که مشمول هزینه نیز میباشد ، سرویس مستخدم ، رستوران ، بار مخصوص تنقلات ، گاو صندوق ، تهویه ، گرمایش ، بار و ... نیز میباشد.

 


 

 

این هتل از هتل های 5 ستاره دهلی نو هند و مناسب برای مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد. این هتل دارای 220 اتاق میباشد. از خدمات هتل برای مسافرین تور هند نوروز 95 میتوان به مرکز ابگرم ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ، مرکز زیبایی ، فروشگاههای متعدد ، صرافی ، رستوران ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، انبار بار و چمدان ، خدمات تهیه بلیط ، فکس و کپی و ... اشاره کرد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند نوروز 95 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

    مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی سید ذارت دهلی نو هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

 


 هتل پنج ستاره هتلی دارای 100 اتاق میباشد و قابل توجه مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد.هتل دارای خدماتی همچون استخر روباز ، مرکز بدنسازی، مرکز تجارت ، رستوران ، گاو صندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات و ... میباشد.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوبلتری بای هیلتون نیو دهلی,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

 

 

این هتل از هتل های 5 ستاره دهلی نو هند و مناسب برای مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد. این هتل دارای 220 اتاق میباشد. از خدمات هتل برای مسافرین تور-هند-بهمن-زمستان-94 میتوان به مرکز ابگرم ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ، مرکز زیبایی ، فروشگاههای متعدد ، صرافی ، رستوران ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، انبار بار و چمدان ، خدمات تهیه بلیط ، فکس و کپی و ... اشاره کرد.

 


 

این هتل هتلی پنج ستاره است.و برای مسافرین تور هند نوروز 95  شامل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاه ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی و لباسشویی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، سرویس ایاب و ذهاب که مشمول هزینه نیز میباشد ، سرویس مستخدم ، رستوران ، بار مخصوص تنقلات ، گاو صندوق ، تهویه ، گرمایش ، بار و ... نیز میباشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

دیدنی های هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری تور هند میباشد که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی تور هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت. اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تور هند میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 مطالب مرتبط:
معبد ویروپاکشا هند
دریاچه اوتی هند
تور هند آذر 94
تور هند پاییز 94 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های هند, دیدنی های هند, جاذبه های دیدنی هند , جاذبه های گردشگری هند , مکانهای دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

هتل های جیپور هند

هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور را میتوان از هتل های ارزان هند دانست که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه میدهد هتل یوماید بهاوان جیپور داراي 40 اتاق میباشد که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشند و مهمانان میتوانند در اتاق به استراحت بپردازند.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. در تور هند هتل یوماید بهاوان جیپور میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.

در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در تور هند میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل

سایر امکانات هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ - گرمایش - منطقه بدون سیگار

 هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل د پارادایس هند جیپور

 هتل د پارادایس هند از بهترین هتل های شهر جیپور می باشد که در مرکز این شهر قرار گرفته است و تنها 4 کیلومتر با قطا جیپورفاصله دارد. این هتل دارای اتاق های بسیار تمیز به همراه دکوراسیونی زیبا و مدرن با کفپوش چوبی می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , حمام اختصاصی , تلویزیون 26 اینچ و.... را دارد. این هتل برای اقامت مسافران تور هند می تواند بسیار مناسب باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز آن که رویپشت با قرار دارد , رستوران , سالن بدنسازی , اینترنت پرسرعت وایرلس و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ آسیایی مدیترانه ای و هندیراسرو می کند.همچنین در صورت تمایل گردشگران تور هند می توانندبرای گشتن در شهر اتومیبلی را کرایه کنند.

تور هند هتل د پارادایس جیپور

  مطالب مرتبط:
هتل یوماید بهاوان جیپور
هتل د پارادایس هند جیپور
 تور هند آذر 94
تور هند پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های جیپور هند,هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 5 آبان 1394
.

 

آداب مردم هند

 

مردم هند آداب خاصى در غذا خوردن  دارند.هندی ها به هیچ وجه در غذا خوردن اسراف نمى‌كنند چون معتقدند با افراط در غذا دچار تنبلى شده و این تنبلی مانع رشد فكرى و جسمانى‌شان مى‌شود. از سويى سعى مى‌كنند غذاى مصرفى شان نزدیک به چرخه طبيعت باشد. به همين دليل غذاهايى چون ماهى و گوشت را كه براي به‌دست آوردن آن بايد موجود زنده‌اي را كشت و در نتيجه باعث برهم زدن چرخه طبيعت مي‌شود را مانع آرامش روح و نيايش با خدا مى‌دانند.از آداب جالب مردم هند که میتوان به آن اشاره کرد با دست غذا خوردن است که شامل همه طبقات جامعه هند میشود. آنان  معتقدند براى غذا خوردن نبايد واسطه‌اى وجود داشته باشد تا انرژى بين غذا و انسان در تعامل باشد. بر اساس گستره جغرافیایی هند عادات غذايي در هر منطقه متفاوت است به طور مثال در جنوب (شهرهايى چون حيدر آباد، شانل و…) غذاهاى تند مصرف مى‌كنند، در غرب (مثل كلكته) غذاى شيرين و در شمال (مثل دهلى) غذاى تند و روغنى. امّا در كل برخى غذاهاى مشترك را در همه مناطق هند مى‌توان ديد. به طور مثال صرف برنج با «دال» كه نوعی حبوبات است، در تمام هندوستان بسيار رايج است.مردم هند در هنگام صرف غذا هرگز محتویات بشقاب غذای خود را به کسی حتی همسر خود تعارف نمی کنند. این عمل در هند بسیار توهین آمیز محسوب می­ شود. در فرهنگ هندی اعتقاد بر این است که خوراک زمانی که توسط یک نفر لمس می ­شود، برای دیگران آلوده است و نباید به دیگری تعارفش کرد.مردم هند با دست راست غذا می ­خورند. از نظر آنها دست چپ کثیف است و هرگز برای رد و بدل غذا به کار نمی ­رود. از این رو اگر در رستوران هنگام سرو غذا پیشخدمت با دست چپ سرویسی به آنها ارائه کند، این رفتار را نوعی بی­ حرمتی دانسته و به شدت آزرده می­ شوند. سر از نظر هندی­ ها مقدس ­ترین قسمت بدن است و نباید توسط افراد دیگر لمس شود. برای همین در مواجهه با کودکان هندی به قصد نوازش اصلا به سرشان دست نمی کشند. هندی­ ها کمتر از مردم دیگر فرهنگ ­های آسیایی لبخند می ­زنند و فقط زمانی که خوشحالند یا در شرایط خوشایندی قرار می­ گیرند، لبخند می زنند. انعام در هند مرسوم است. بیشتر هتل ­های بزرگ و رستوران­ های درجه یک ۱۰درصد هزینه ارائه خدمات را به صورتحساب اضافه می­ کنند و باربران و رانندگان تاکسی توقع انعام دارند. وقت شناسی در هند زیاد مرسوم نیست و هندی ­ها برقراری ارتباط با طرف مقابل را که ممکن است شریک کاری یا مهمان باشد مهم ­تر از وقت شناسی می­ دانند. هندی­ ها زیاد دوست ندارند که مستقیم به طرفشان «نه» بگویند و معمولا از گفتن اخبار بد پرهیز می­ کنند.

 

مطالب مرتبط:

آداب مردم هند

تور هند فروردین 94

تور هند اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: آداب مردم هند , درباره هند , معرفی هندوستان , معرفی شهرهای هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 15 فروردين 1394
.

 

بمبئی با نام جدید مومبای پایتخت ایالت ماهاراشترا از مهمترین شهرهای کشور هند است. این شهر با وسعتی برابر ۶۰۳ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۱۳٫۳ میلیون نفر یکی از چهار شهر بزرگ و پرجمعیت کشور هند است. این شهر در غرب کشور هند در ساحل دریای عرب  واقع شده‌است. بمبئی یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت هندوستان و پایتخت تجارتی آن به شمار می‌رود. شهر بمبئی بزرگترین بندر هند در ساحل غربی این کشور است. این شهر در واقع مرکز بانکداری، تجارت، مبادلات مالی، بازرگانی و صنعت کشتی‌سازی هند به شمار می‌رود. تمرکز امور اقتصادی و تجاری در بمبئی پس از استقلال هند نیز ادامه یافته و بعنوان شاهراه ارتباطی هند با ایران و جهان عرب اهمیت راهبردی خود را حفظ کرده‌است.بمبئی در زبان هندی به معنای ساحل خوب است. این نام را، استعمارگران پرتغالی روی این شهر نهادند. در سال ۱۹۹۶ نام این شهر، به «مومبای» تغییر یافت که نام یکی از خدایان زن هندی است. اما در خارج از هند، این بندر بزرگ همچنان به بمبئی معروف است.

مطالب مرتبط:

درباره بمبئی

تور هند فروردین 94

تور هند اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: همه چیز درباره بمبئی , درباره هند , معرفی هندوستان , معرفی شهرهای هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 15 فروردين 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی